POZOR! Showroom Brno je přestěhován na novou adresu Purkyňova 3049/35f, 612 00 Brno-Královo Pole.
Reklamační formulář
- Pro uplatnění reklamace vyplňte Reklamační formulář a připravte si kopii dokladu o koupi zboží.
- Zboží, pro které si přejete uplatnit reklamaci, důkladně zabalte a odešlete na naši adresu, která je uvedena níže.
- Vyplněný Reklamační formulář a kopii dokladu o nákupu zboží nám přiložte k reklamovanému zboží nebo zašlete do e-mailu na servis@bsacoustic.cz. Prosíme vás o důkladné popsání závady, výrazně tím přispějete ke zkrácení délky reklamačního řízení.
- Bez dodání těchto dokladů bohužel neumíme zboží identifikovat a reklamace nebude převzata.
- Vaše reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od fyzického přijetí reklamovaného zboží.
Reklamační formulář si můžete stáhnout zde.
Adresa reklamačního oddělení:
BS ACOUSTIC CZ, s.r.o. - Reklamace
Purkyňova 3049/35f
612 00 Brno
Prosíme dbejte na důkladné zabalení zboží. Rádi bychom vás upozornili, že poškození zapříčiněné nedostatečným balením během přepravy k nám, nebudou uznány jako součást reklamace.
Často kladené otázky (FAQ)
Jak mohu reklamovat poškozené zboží?
Poškozené zboží k reklamaci můžete přinést osobně nebo zaslat poštou či kurýrem na naši adresu.
Jak se umím spojit s reklamačním oddělením?
Naše reklamační oddělení lze kontaktovat od 8:00 do 16:00 hodin na telefonním čísle +420 777 759 644 nebo e-mailem na servis@bsacoustic.cz.
Jak dlouho trvá reklamace?
Vaše reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od fyzického přijetí reklamovaného zboží.
Jak postupovat při odstoupení od smlouvy?
Odstoupit od smlouvy a vrátit zboží bez udání důvodu můžete do 14 dnů od momentu, kdy převezmete zboží. Toto právo mají pouze zákazníci, kteří jsou spotřebiteli a nakupují v e-shopu online. Nevztahuje se na nákupy v prodejnách. Všechny důležité informace naleznete v části Obchodní podmínky, kde naleznete i Formulář pro odstoupení od smlouvy.
Máte-li dotazy, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám poradíme, jak postupovat.